3/11/09

90113

Ara mateix tinc dins meu una sensació tan gran que no la puc expressar amb paraules. Ni amb llàgrimes, ni amb gests, ni tan sols amb una mirada. És com bliss elevat a la infinita potència barrejat amb les ganes que tinc d'abraçar-te. Mai m'havia sentit així per res ni per ningú, i t'estimo, t'estimo massa, més del que mai havia arribat a pensar que es podia estimar a algú.

Crec que en aquest moment el meu cor batega tan fort que se sent perfectament a 104 quilòmetres d’on sóc.

2 comentaris:

  1. esque intentava escriure alguna cosa des del mòbil però quan escrivia em sortien coses rares xDD ni volguent ho hagués escrit, això xDD

    felicitats als 2:) i que en siguin molts més ^^
    per cert.. no et tinc al msn :S agrega'm que a mi no em deixa xD terexa.12@gmail.com :D buapa!

    ResponElimina
  2. Y deia io...que avui el dia estaba vibrant!

    emm, estas sel·leccionada, ho sento =)

    ResponElimina