28/8/09

pròleg

13/8/09- Sóc feliç perquè m’encanta Suïssa, perquè sento les vaques a la nit, perquè veig el campanar des de la finestra, perquè sóc amb ells de nou, perquè m’agrada parlar en francès, perquè m’esperen uns dies de desestressar-me de les vacances, perquè tinc un nòvio meravellós que serà allà quan torni, perquè sóc a Gressy, perquè he vist al Jaume, perquè em sento bé aquí, perquè he contat estrelles, perquè aquest cop ja no tinc per què (ni per qui) ratllar-me, perquè tot és de colors, perquè demà segurament esmorzaré pa amb parfait, perquè m’encanta el so de les campanes de Gressy, perquè tinc son i estic cansada, perquè ha estat un dia meravellós, perquè estic pleníssima de nostàlgia de la quantitat gegant de coses boniques que m’han passat aquí, perquè em sobren les ganes de ser aquí, perquè em queda molta vida per viure, perquè l’estimo amb bogeria, perquè he vist a Jordi, Lucia i els bessons, perquè encara em queda molta gent per veure; perquè l’olor, l’atmosfera, la decoració i tot en aquesta casa inspira felicitat, perquè a Suïssa tot sembla/és millor, perquè yayo és més que el Jaume, és yayo; perquè vull viure milers d’aventures i aquest és un lloc genial per fer-ho, perquè m’espera una setmana genial.

2 comentaris: