26/7/09

No era gaire gran el primer cop que els vaig preguntar als meus pares què significava ser major d’edat, però recordo perfectament la resposta: Vol dir que, al tenir divuit anys, comences a tenir més responsabilitats; però també més llibertat. Poc a poc, he anat descobrint els avantatges que tenen les persones de més de divuit, però tot i així, una pregunta em solia assaltar en certs moments: i el dia del teu aniversari fas divuit anys així, sense anestèsia ni res?


Ja fa tres dies que tinc divuit anys. I sí, així, sense anestèsia ni res. I no, no m’ha fet mal, no m’ha molestat gens ni mica. Perquè potser l’anestèsia que es necessita no es respira ni s’injecta, potser el que es necessita és aquella persona especial, aquella que fa que un dia com aquell es converteixi en un dia màgic, màgic de debò.


Gràcies :)

1 comentari:

  1. m'encantes
    i m'encanta ser important per tu

    scgndcggscgd
    havia escrit mil coses aqui però tot eren tonteries aixi que només això (:

    t'estimo MOLT moltissim =)

    ResponElimina